بولی وڈ کے اداکا ر انٹرٹینمنٹ رحمت علی جنسی زےادتی کے الزام میں گرفتار

اداکار وجئے راز کو مہاراشٹرا سے 150 کلومیٹر دور گونڈیا میں پولیس نے اپنے ساتھی اسٹار کی شائستگی کو بھڑکانے پر گرفتار کیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق ، رااز (57) مدھیا پردیش کے بالا گھاٹ ضلع سے ملحقہ ہندی فیچر فلم شیرنی کی شوٹنگ کے لئے قریب 50 کاسٹ اور عملے کے ساتھ 20 اکتوبر سے گونڈیا میں تھے۔

یہ ٹیم گونڈیا کے دو مختلف ہوٹلوں میں قیام پذیر تھی اور ہر دن جنگل کے علاقوں میں شوٹنگ کے لئے گونڈیا سے تقریبا 40 کلو میٹر دور بالا گھاٹ جاتی تھی۔ بالا گھاٹ مدھیہ پردیش کے مشہور کانہا ٹائیگر ریزرو کا گیٹ وے ہے ، جس میں تقریبا 80 80 شیروں کا گھر ہے۔

یہ الزام لگایا گیا تھا کہ راز نے اسی ہوٹل میں رہائش پذیر 30 سالہ خاتون شریک اداکار کو مسلسل ہراساں کیا اور اسے چھیڑا۔ بالی ووڈ اداکار نے پچھلے تین دن سے شام کے اوقات میں بار بار اپنے ساتھی اسٹار سے بدسلوکی کی کوشش کی۔ اپنے برتاؤ سے تنگ آ کر ، خاتون نے پیر کی شب مقامی پولیس سے رابطہ کیا اور اس نے باضابطہ شکایت درج کروائی۔ خبروں کے مطابق ، ودیا بالن شیرنی کے مرکزی کردار میں ہیں اور اسی ہوٹل میں مقیم تھیں۔

گونڈیا کے رام نگر پولیس اسٹیشن کے تفتیشی افسر پرمود گونج نے بتایا کہ پولیس نے خاتون سے باضابطہ شکایت ملنے کے بعد اداکار کے خلاف مقدمہ درج کرلیا ہے۔ ان کے خلاف تعزیرات ہند کی 354 (اے اور ڈی) کے سیکشن کے تحت مقدمہ درج کیا گیا تھا اور اسے مقامی عدالت میں پیش کیا گیا تھا۔ گھونگ نے بتایا کہ بعد میں انہیں ضمانت پر رہا کردیا گیا۔


اے این آئی کی ایک رپورٹ میں گونڈیا کے ایڈیشنل ایس پی اتل کلکرنی کے حوالے سے بتایا گیا ہے کہ ، “اداکار وجے را G کو گانڈیا سے ایک خاتون عملے کے ممبر سے بدتمیزی کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا۔ ایک مقدمہ درج کیا گیا ہے۔وجئے کو حال ہی میں لوٹ کیس میں دیکھا گیا تھا اور وہ فی الحال سورج پی منگل بھاری کی رہائی کے منتظر ہیں۔ اطلاعات کے مطابق سنجے لیلا بھنسالی کی آنے والی فلم گنگوبائی کاٹھیا واڑی میں بھی ان کا ایک کردار ہے۔وجے اس سے قبل رنویر سنگھ کے کردار کے والد گلیلی بوائے میں نظر آئے ہیں۔ ڈریم گرل میں پولیس کا ان کا کردار اور سنیا ملہوترا کے سکرین باپ اور وشال بھاردواج کے پتاھا میں رادھیکا مدن بھی مشہور ہیں۔
https://youtu.be/UW8nEQ4hA3E

اپنا تبصرہ بھیجیں