میکسیکو میں ترک غوطہ خوروں نے عالمی ریکارڈ قائم کر لیا

میکسیکو میں 72 میٹر کی ڈائیونگ لگانے کے بعد ترک آزادی پسند فاطمہ اروک نے 17 نومبر کو عالمی ریکارڈ قائم کیا تھا۔32 سالہ اروک یوکیٹن جزیرہ نما میں غوطہ خور تھا جب اس نے خواتین کے “متغیر وزن کے بغیر پنکھ” کے زمرے میں عالمی ریکارڈ توڑ کر اپنا پہلا مقصد پورا کیا۔عالمی ریکارڈ توڑنے کے بعد ، اروک نے نوٹ کیا: “اس سے پہلے ، میں نے کہا ، میں یہاں میکسیکو میں دنیا کا خوبصورت ترین پرچم لہراتا ہوں۔ ہم یہاں ہیں اور سب کچھ راستے میں ہے۔اروک کے عالمی ریکارڈ کی وجہ سے سوشل میڈیا پر جوش و خروش پیدا ہوا۔ وزارت نوجوانوں اور کھیلوں نے ٹویٹ کیا: “فاطمہ ، ہم آپ کے ساتھ ہیں۔ ہماری خواہش ہے کہ آپ کا ہر غوطہ نیا ریکارڈ بن جائے۔ کبھی ہمت نہ ہارو.”

میکسیکو میں ترک سفارتخانے نے سوشل میڈیا پر اروک کو اس کی جیت کی تعریف کرتے ہوئے مبارکباد دی۔ “اس نے ہمت نہیں ہاری اور اس نے یہ کیا! ہم ان کے اگلے دو ریکارڈ کی کوششوں پر اس کی قسمت کی خواہش کرتے ہیں۔نائب نوجوانوں اور کھیلوں کے وزیر ، حمزہ یرلیکیا نے بھی اس آزادی باز کو مبارکباد پیش کی۔ تالیاں بنو کے ساتھ ، یرلیکیا نے ٹویٹ کیا ، “میں [اروک] کو اس کی مبارکباد پیش کرتا ہوں۔”ریکارڈ کی کوشش سے پہلے ، اروک نے اپنی الگ تھلگ کہانی ٹی آر ٹی اسپورٹس چینل کو سنائی۔ “کام سے علیحدہ ہونے کے بعد ، میں مارچ میں غوطہ خوروں کے لئے یہاں آیا تھا۔ ایک ہفتہ کے بعد ، وبائی بیماری پھیل گئی ، اور مجھے یہاں رہنے پر مجبور کیا گیا۔

“آج ، بارش کے دن ، میں ایک ریکارڈ کے لئے غوطہ زن کروں گا۔ میں جانتا ہوں کہ لوگ میری حمایت کرتے ہیں ، اور میں ان سب کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔آج اروک “کونسٹنٹ ویٹ بی فائنز” زمرے میں 65 میٹر میں کودنے کی کوشش کرے گا۔سابقہ ​​ریکارڈ رکھنے والا ایک اور ترک ایتھلیٹ ڈیریا کین تھا ، جس نے اسی زمرے میں 2013 میں 70 میٹر تک ڈائیواٹ کیا تھا۔ان کا ریکارڈ ترکی کے بحیرہ روم کے ساحلی صوبہ انتالیا میں کاس میں حاصل ہوسکتا ہے۔

turkey women Fatma Uruk dives 72 meters

اپنا تبصرہ بھیجیں